today!!!!

Nu e jag väldigt trötter!
Var på fin middag idag! som tur var så behövde vi bara använda oss av en kniv och en gaffel!
hade det vart en massa andra hemska bestick så hade jag nog sagt att jag inte var hungrig... kan inte sånt!!
Maten bestod av pasta någon sås med champinjoner, toppat med parma skinka å en god sallad med hemmagjord dressing.. guuuud va gott de va!! dumt att man bånnade med ett par cheeseburgare frå MC innan ifall maten skulle va äcklig... :(
Vilken häftig lägenhet alltså!! man var tvungen till att ta hissen upp, fanns inga trappor så högt upp... sen när hissen stannade så klev man rakt in i deras lägenhet, så hissdörren var deras "ytterdörr" så ball!
Hehe kom på det att om man inte pallar gäster så kan man ju bara säga - nä alltså tyvärr hissen funkar inte!
för övrigt så fick jag mina provsvar idag, från då den gången de misshandlade mig med nålar å snodde nästan allt mitt blod :(
Resultat: Normala förhållanden
Finns sånna egentligen? jag har då aldrig haft ett normalt förhållande... men de e kanske inte de dem menar??!!?
Menar de att jag ÄR normal?? ja.. ja tackar ja :)
men alltså kom igen, de känner nog inte mig!!!

Go natt påre

Kommentarer
Postat av: Ann-Charlotte

Va bra att maten var god :D

2009-03-31 @ 23:14:43
URL: http://saraancha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0