Söndag

Var hos bror å Jonna igår kväll, kollade på meldoifestivalen å slurpade en öl...
Det var mys å rätt låt vann...helt klart!
Idag vaknade jag alldeles för sent, skulle ha en klippning kl 14.
13.30 gick Jojo upp..( fan me, jag skom skulle duschat) aja jag fick ju lukta skunk.. :D
Jag har gått å blivit spelberonde nu oxå... jo de e sant! stryk sa den ha som kommit på gameboy advance...
gör ju inget annat vettigt än å springa runt med en apa å samla bananer.. ajabaja!
Sitter hos mor, fast utan mor...hon jobbar! ska väl försöka ta mig hem sen på nått vis... alternativet är ju att gå! men de e ju söndag så det är en ickeaktiv dag... syyyynd!
Eh annors ser jag framemot ännu en skolvecka! NOT
Nu ska jag slänga ner en kanna kaffe iaf!

Tjo å hej pepparspraay!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0