Satans

Ja nu har jag vart å blivit misshandlad med nålar igen.. varför ska de alltid på mig för?
HATAR nålar!
Hoppas svaren kommer snabbt iaf..de skulle bla. kolla min lever och sköldkörteln, de andra 211 rören tog de nog för skojs skull.. :(
Jaja... fick komma komma hem till mor en runda på fika( som plåster på såren)
På tal om plåster så tvingade även min käre mor mig att slita av plåstret ALLDELES för tidigt.. vågar inte röra armen..tänk om blodkärlet går upp igen... :S ajaj ( JA jag e 22 år å JA jag e lite gnällig... VADÅ DÅÅÅÅÅ????)
Hm..undrar vad som händer ikväll, är ju ledig imorgon :D

Ska försöka lägga upp en bild på mitt köttsår senare...ni som e känsliga ska nog titta bort!

Kommentarer
Postat av: Ann-Charlotte

Stackare! Hopas att det inte är något allvarligt..

2009-03-18 @ 12:47:03
URL: http://saraancha.blogg.se/
Postat av: Anonym

ta silvertjep och kör runt några varv..det hjälper ska du se :)

2009-03-18 @ 15:20:06
URL: http://emmaniels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0