Öronljus

Jo alltså, jag googlade..
Bland annat tändsticka.. (brist på annat)
och fick upp nått spännande!
Tydligen finns det ljus för öron...har ingen jäkla aning varför folk väljer att prega in ljus i öronen..
vid försiktighet kan man även prega in ljus i djur och barns öron.. woow!
Jo såatte om någon e sugen kan jag beställa hem ett set med öronljus så fixar jag resten...
slänger in en bild för å visa att det inte är så farligt som de ser ut..
Lite dålig bild bild kanske, ser ut som tösen har en halvrökt ciggar i örat.. men det finns olika sorters ljus
tex: vanliga värme ljus, doftljus, svarta, röda blåa ehh....ljus...?

Om man har fobier för eld, kan man nog fixa samma behandling med ficklampa istället!

Kommentarer
Postat av: Emma

vilket sammanträffande jag tänkte också på tändsticks fast det va i fredags ;)

2009-03-15 @ 17:08:27
URL: http://emmaniels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0