Joooo


                                                           Ja så i lördags var Joanna på crusing i hässlehåla :P 

Det var mycket kuligt, tack grabs för att lilla jag fick komma med i raggarbilen!
Det blev rätt hårt, öppnade första ölen 10 på förmiddagen sen var vi inte hemma förrän 3 på natten så ni fattar nog själva :S Men llika gla´ för det e jag, nu satsar jag på västerås som är någon gång i början av juli!
Igår var jag gansk trött men hade en klippning kl 5 sen körde vi till BB å kollade in min nya kusin, lilla Felicia! så söt va hon!
Idag ska jag till skolan å färga mor, städa vagnen och sen ska jag försöka hinna med att sole en runda oxå..de e ju snart STUUUDENTEEEN! om ni har missat det...då måste man va brun å fin :P




tjoo

Kommentarer
Postat av: Nahalie

Jasså nu jävlar har de döda vaknat till liv!! :P

jag har ju varit LEDIG hela dagen o ringt dej typ 3 ggr o skikat sms typ 2 ggr. Mnjag tror inte du fattar dig på det här nya med mobiltelefon:P P.s Har solat HELA dagen

2009-06-01 @ 19:23:59
URL: http://diryofnatty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0